Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Eméli

29 Augustus 2012 | Nederland, Zeist

Ohjeeeh, het is dan eindelijk zover. Morgen vlieg ik om 07:55 naar Barcelona!!

De eerste afspraak voor een kamer staat al en mogelijk komen er nog meer bij . Is mijn zoektocht de afgelopen weken toch niet voor niets geweest..

De laatste dagen de laatste dingetjes ingekocht en geprobeerd om alle formulieren rond te maken. Wat net alweer bijna misging, omdat de aanvraag van je Erasmusbeurs weer anders moet dan voorheen (ze hebben 3 zinnen veranderd in het oude formulier). Maar goed ook die weer ingevuld en zo opgestuurd.

Voor nu even mijn nieuwe nummer: +31 6 28446489 Deze is mogelijk alleen voor morgen, maar misschien voor meer dagen. Hopelijk heb ik morgen of vrijdag een Spaans simkaartje en ik zal jullie dan z.s.m. op de hoogte stellen.
Mijn oude nummer behoud mama, dus mocht je dat nummer bellen/smsen dan krijgt mama dit binnen.

Ik heb toch besloten íets te boeken voor mijn aankomst, dus ik zit de eerste twee nachten in een hostel. Waar ik daarna terecht kom dan moet ik nog maar zien!

Ik heb heerlijke dagen gehad, druk, maar ik heb veel liefde gevoeld van mijn vriendjes & vriendinnetjes. Dank jullie wel daarvoor en ik zie jullie snel via skype!

Lieve kussen.
Eem

  • 30 Augustus 2012 - 13:13

    Hugo:

    Gaaf! Succes met je kamerzoektocht!

  • 01 September 2012 - 16:42

    Jos:

    Ohjeeeeh, dan is het eindelijk zover.
    Hee Emeli, hoe is het nou in BCN? Schijnt de zon nog een beetje.
    Goede vlucht gehad, veilig geland?
    Al vorderingen in het zoeken naar een kamer. Denk er om, hè, het is Parijs niet.

    Wanneer beginnen de college's?
    Al studiegenootjes ontmoet?
    Goed je best doen, hè. Gaat vast helemaal lukken.
    Heel veel succes en plezier gewenst.
    En tot ziens in het Amsterdamse, ergens vast nog wel in 2013.

    Geluk,
    José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 11079

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: