Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Eméli

05 Augustus 2012 | Nederland, Zeist

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje, zodat jullie weten dat jullie op de juiste site zitten.

Over zo'n kleine 4 weken vertrek ik dan (weer) naar Spanje. Dit keer om een aantal vakken te volgen die gerelateerd zijn aan mijn bedrijfskunde/bedrijfseconomie studie. Ik zal 3 maanden en 3 weken weg zijn.

Momenteel ben ik bezig met het compleet maken van de financiën, maar ook ben ik druk op zoek naar huisvesting. Dit is niet heel makkelijk, maar ik wil het in ieder geval vanuit hier geprobeerd hebben. Mocht het niet lukken, dan boek ik voor 2 of 3 dagen een hostel in BCN om vervolgens vanuit daar verder te zoeken naar een appartement.

Ik zal proberen in Spanje mijn ervaringen bij te houden, zodat jullie ongeveer weten wat ik uitvoer, maar mocht je een tijdje niks horen, maak je geen zorgen; ik red me wel!

Ik heb mogelijk een ander nummer in BCN. Dit laat ik jullie nog weten!
Veel liefs.

• 05 Augustus 2012 - 21:15

Papa:

E is nog geen reis naar Spanje geweest, maar ik denk er vrij vaak aan hoop en dat jij een beretijd hebt daar xx