Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Eméli

05 Augustus 2012 | Nederland, Zeist

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje, zodat jullie weten dat jullie op de juiste site zitten.

Over zo'n kleine 4 weken vertrek ik dan (weer) naar Spanje. Dit keer om een aantal vakken te volgen die gerelateerd zijn aan mijn bedrijfskunde/bedrijfseconomie studie. Ik zal 3 maanden en 3 weken weg zijn.

Momenteel ben ik bezig met het compleet maken van de financiën, maar ook ben ik druk op zoek naar huisvesting. Dit is niet heel makkelijk, maar ik wil het in ieder geval vanuit hier geprobeerd hebben. Mocht het niet lukken, dan boek ik voor 2 of 3 dagen een hostel in BCN om vervolgens vanuit daar verder te zoeken naar een appartement.

Ik zal proberen in Spanje mijn ervaringen bij te houden, zodat jullie ongeveer weten wat ik uitvoer, maar mocht je een tijdje niks horen, maak je geen zorgen; ik red me wel!

Ik heb mogelijk een ander nummer in BCN. Dit laat ik jullie nog weten!
Veel liefs.

  • 05 Augustus 2012 - 21:15

    Papa:

    E is nog geen reis naar Spanje geweest, maar ik denk er vrij vaak aan hoop en dat jij een beretijd hebt daar xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11101

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: