De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eméli

03 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Over 3 dagen is het dan zover. Dan ga ik met het vliegtuig naar Spanje. Mijn moeder en ik hadden besloten vandaag maar eens te beginnen met mijn tas in te pakken. Ik was vorige week al begonnen met een lijstje te maken. Dat lijstje is langer geworden dan ik dacht :P.

Nou net hebben we alle dingetjes ingepakt. Zoals hoeslakens&handoeken&kleding, die ik voor de komende 3 dagen niet nodig heb. Dingetjes zoals make-up e.d. kan ik nog niet inpakken, want die heb ik nog wel nodig.

Ik zag de hele reis eerst als een heel avontuur, zonder moeilijkheden. Maar ik moet zeggen, ik begin het nu wel spannend te vinden. Vooral omdat ik vanaf het vliegveld (ik kom aan in Madrid) nog de metro, de bus en de taxi moet nemen voordat ik eenmaal in Salamanca ben.

Zodirect gaan we even de metrolijn bekijken en even uitstippelen welke metro ik waar moet pakken.

Er is op de school (draadloos) internet, dus ik zal proberen zo'n 1 à 2 keer per week een reisverslagje achter te laten met hoe het in Spanje gaat.

Heel veel liefs en ik spreek jullie snel!

  • 06 September 2009 - 08:45

    Caressa:

    Dit heeft me zus 1 maand geleden ook gedaan! Je gaat 4 maanden toch?

  • 06 September 2009 - 15:13

    Angéla:

    lieve schat,

    Heel veel plezier en succes in Spanje!!
    Geniet ervan zal ik zeggen de weken vliegen namelijk zo voorbij!!
    tot snel (K)
    Angéla

  • 06 September 2009 - 21:45

    Vivian:

    Lieverd!

    Je bent nu al gewoon weg!
    Ben je goed aangekomen?
    Is je reis goed verlopen?
    Ben benieuwd naar je ervaringen.

    Succes daar!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Talencursus

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2009

Week 5

18 September 2009

Week 2

10 September 2009

Bijna weekend

07 September 2009

Mijn eerste dag

03 September 2009

De voorbereidingen
Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 11094

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: