Week 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eméli

18 September 2009 | Spanje, Salamanca

Buenos tardes amigos.

Zo dat is snel gegaan zeg, deze schoolweek!
Vorige week ging het best langzaam, maar deze week ging vliegensvlug. Mijn eerste twee lessen zijn grammaticalesse van Asun. Een nog wel jonge meid, maar ze kan ontzettend leuk/goed lesgeven! De 2 uur daarna moet ik altijd heeel veel lachen, maar mijn lerares is echt gestoord en soms heel iritant! Mijn laatste uurtje maakt het merendeel van de dagen mijn hele dag goed. Ik heb dat van een vrouw Bellan (geen idee hoe het schrijft). We hebben afgelopen week 2x geganzenbord dat uur en dan op elk vakje waar je op komt, moet je een vraag beantwoorden. En de afgelopen drie dagen zijn we in dat uur bezig geweest met de spullen en kleuren in het klaslokaal. Echt je pakt het zo snel op!

Salamanca ken ik nu echt best wel goed. Ik heb de tijd dat ik hier nu zit een aantal keer de deur van mijn appartement achter me dichtgetrokken zonder te gaan weten waar ik heen zou gaan lopen. Zo leer je een stad het beste kennen.
Woensdag ben ik met Heidi een heel stuk gaan wandelen. We wilden naar een overdekt winkelcentrum rechtsonderin Salamanca, maar uiteindelijk kwamen we in de bush bush terecht. Plaatsen waar zwerfers verblijven. Dus na twee uur te hebben gewandeld kwamen we thuis zonder eigenlijk echt iets bezocht te hebben haha :P

De lessen zijn dus echt wel heel leuk, maar wel pittig en je krijgt zoveel informatie! Vandaag kregen we trouwens even te horen, dat je je examen niet zomaar haalt en dat het dus best pittig is :O

Het weer is hier trouwens niet zo best meer. ´s Ochtends is het echt fris. Dus je moet altijd een trui/jas aan en ook overdag is het niet bepaald warm, dus ik loop een beetje in dezelfde kleding als in Nederland. Maar vandaag is het al wel weer wat mooier weer dan gister. De zon schijnt zelfs en het is rond de 20 graden!

We hebben trouwens sinds zondag 2 nieuwe meiden bij. Sarah uit Duitsland en op de beneden verdieping een meisje uit Nederland. Echt erg gezellig dus we hebben al een paar x met een groep van zo´n 8 meiden bij elkaar gezeten!

Vanavond is het weer uitgaan tijd. Geen idee of ik meega want ik ben al sinds gister niet zo lekker en vorige week was niet zo´n succes, maar we zullen zien!

Heel veel liefs uit het (nog wel) zonnige España

  • 21 September 2009 - 15:44

    Sanne:

    ¡Hola novia!

    ¿Cómo estás?

    Hier in Nederland gaat t goed:) De hele reutemeteut is weer begonnen hea,, mn opleiding is vet:).. lekkere jongens joh:P
    Ben niet door met mn auditie voor demoteam:/.. maarja..
    Veel plezier nog daar,
    En ik zie je daarna wel weer;)

    Groetjes!!

  • 26 September 2009 - 14:28

    Florine:

    heey super leuk
    leipo je moet effe je mobiel aanzetten heb wat foto's gestuurd maar zeg niet van wie
    xxxxxxxx

  • 27 September 2009 - 12:51

    Kevin:

    Leuk te lezen, dat je het allemaal oppakt nu!

    Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Talencursus

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2009

Week 5

18 September 2009

Week 2

10 September 2009

Bijna weekend

07 September 2009

Mijn eerste dag

03 September 2009

De voorbereidingen
Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 11077

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: