Bijna weekend - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu Bijna weekend - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Bijna weekend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eméli

10 September 2009 | Spanje, Salamanca

Ola chicos!

Qua tal?
Hier is het leuk! De lessen zijn pittig, maar erg leerzaam. Het lijkt alsof je nog niet zoveel geleerd hebt, maar dat is omdat je zoveel informatie in 1x krijgt.
Er zijn zoveel woorden die je moet leren en er zijn zoveel verschillende tijden. Dat wordt blokken, althans dat probeer ik. Het is hier namelijk elke dag zo rond de 30 graden :D :D

Er is hier een fiesta y fiera dus elke dag zijn er concerten e.d. Daar zijn we dinsdag heen geweest. Gister ben ik er een beetje optijd ingedoken en vandaag zijn we met zijn 4tjes naar de kapper geweest. Ik heb me haar niet laten knippen, maar ik heb een manicure laten doen :D

Daarna zijn Marlot en ik de stad ingegaan en heb ik een keileuk jurkje gevonden.
De kleren zijn hier niet zo duur en je kijkt je ogen uit! Ik kom denk ik ook met een paar stilleto´s thuis. Die zijn zoooooo goedkoop.

Ook heb ik hier voor het eerst (jaja zou je niet verwachten) een ijsje gekocht. Maar ik had er gewoon 1 uitgezocht en niet gekeken naar wat het was. Was het een soort tiramisu/likeur ijs :P

Morgen ga ik voor het eerst uit. Ik ben benieuwd, want tot nu toe heb ik (helaas) nog niet echt superhotte Spanjaarden gezien :( haha

Yo voy beber a chocolate y dormir
Buenos nochos

  • 12 September 2009 - 09:12

    Ariane:

    lekkerwijf
    nog 35 daagjes emeli-loos :(
    maar mooi dat je ;t na je zin heb.. & eem op stilleto's wil ik dus echt wle eventjes zien!
    veel plezier nog schattie

  • 12 September 2009 - 13:56

    Papa:

    Pittig en leerzaam, fijn om te zien, ook dat lekkere ijs, hoe was het uitgaan???
    Veel plezier dit weekend. x Papa

  • 13 September 2009 - 12:34

    Florientje Zus Eem:

    liefste zusje
    ik miss jouw heeeeeel erg en herma ook zij komt vrijdag en dan over een week oppassen ik trouwens morgen alone!!! ik hoop dat jij het daar heel leuk hebt een al lekkere boys ontmoed!wat zijn stilleto's??nog heel veel dagen zonder jouw k probeer je kamer pravicy te houden maar iedereen wil er steeds in brian wou er eerst douche maar ik ben boos geworden dus nu douchet er niemand meer haha ik ben de bewaker van je kamer nou ik ga ff huiswerk maken en trouwens antwan had me gekrapt zomaar rrrr

    mis je loveyaaaaa(L)(L)(L)(L)xxxxxx adios amigos

  • 17 September 2009 - 17:08

    Emma:

    heey!
    Leuk om zo je verhalen te lezen!:)Hoop dat je het nog steeds leuk hebt daar. De lessen worden vanzelf wel makkelijker denk ik;)Wel super relax die 30 graden!
    Veeel pleizer igg nog en geniet ervan;)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Talencursus

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2009

Week 5

18 September 2009

Week 2

10 September 2009

Bijna weekend

07 September 2009

Mijn eerste dag

03 September 2009

De voorbereidingen
Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 11072

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: