voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eméli Schoenmaker - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eméli

25 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou ik ga weer een avontuur tegemoet.

Ik ga deze keer weer naar Spanje alleen dan voor 3 weken in plaats van 6. Ook ga ik deze keer niet naar Salamanca, maar naar Málaga!

De vorige keer was ik druk bezig met voorbereidingen treffen, maar dit maal loopt het iets anders. In plaats van dat ik mijn koffer aan het pakken ben en laatste spulletjes ga kopen, ben ik deze keer bezig met vriendjes/vriendinnetjes afspreken en aan het luieren op de bank..

Ik weet niet hoe het komt. Misschien door de kortere periode. Misschien doordat ik me het nog niet helemaal besef of misschien omdat ik veelste veel bij me had de vorige keer?!

Ik moet zeggen dat ik er wel ontzettend veel zin in heb. Het weer is nog wat beter dan in Nederland aangezien ik helemaal in het zuiden van Spanje zit en dus de temperatuur nog wel goed is. In ieder geval beter dan dit koude kikkerlandje! En met kerst ben ik weer terug, dus het gaat helemaal goedkomen!

Ik ga proberen net als de vorige keer af en toe een berichtje te plaatsen zodat jullie kunnen lezen hoe het gaat.

Trouwens ik ben dan niet zo bezig met me voorbereidingen, maar ik moet dan wel me school inlichten wanneer ik aankom. Was ik dat met me stomme kop vergeten te doen (moet namelijk minimaal 5 dagen voor aankomst)!
Maar gelukkig kreeg ik meteen een mailtje dat het goed was :D

Jullie moeten me niet te veel gaan missen hoor! Ik zie jullie over 3 weekjes.

Dikke kuss
Eems

  • 25 November 2009 - 21:49

    ? & !:

    EmEEEEEEli,
    wat een spannend en ontzettend lang avontuur ga je weer tegemoet. Sla een leuke Spanjaard aan de haak, dan kan je meedoen aan Grenzeloosverliefd.
    Komt er nog een afscheidsfeestje met smeerkaas terwijl we 5x om kaas vroeg?!
    Zoja; wanneer?

    xoxo
    jezouwillendatjeonsnogkende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eméli

Actief sinds 03 Sept. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 11084

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 23 Juni 2016

Backpacken in Thailand

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Spanje

29 November 2009 - 19 December 2009

Talencursus

06 September 2009 - 17 Oktober 2009

Talencursus

Landen bezocht: